GTC
Acești Termeni și condiții generale (denumiți în continuare TCG) conțin termenii și condițiile de utilizare de către Client a serviciilor disponibile pe site-ul ajándékbázis.hu (denumit în continuare Site-ul). Vă rugăm să citiți Termenii și condițiile generale, deoarece, prin plasarea comenzii, declarați că ați luat cunoștință de Termenii și condițiile generale, că sunteți obligat să le respectați și că le acceptați și că sunteți conștient de faptul că comanda dumneavoastră este supusă plății. În cazul în care nu sunteți de acord cu conținutul acestor CGV, nu aveți dreptul de a vizualiza conținutul magazinului online și de a plasa o comandă.
Prelucrarea datelor cu caracter personal ale clientului este reglementată de Politica de confidențialitate, care este disponibilă direct de pe pagina principală sau prin intermediul următorului link.
Informațiile tehnice necesare pentru utilizarea site-ului web, care nu sunt incluse în prezentele CGC, sunt furnizate în informațiile disponibile pe site-ul web.
Limba de redactare a contractului este maghiara.
Clientul recunoaște în mod expres că confirmarea comenzii cu un număr de serie sau un cod tipărit constituie un contract scris, care va fi arhivat de către prestatorul de servicii, astfel încât să poată fi accesat și consultat ulterior.
Furnizorul de servicii nu este supus niciunui cod de conduită.
Alte condiții se aplică în cazul comisionării fotografilor profesioniști, publicitari și industriali, precum și în cazul developării altor imagini profesionale, numai dacă au fost convenite în scris cu laboratorul care a efectuat developarea.
Prin utilizarea Site-ului, Clientul recunoaște și acceptă următoarele:
§1 FURNIZOR
Numele companiei: Wulda Creative Kft
Scaun/locație: 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1
Număr de identificare fiscală: 25195275-2-18
Numărul de înregistrare al societății: 18-09-112512
Denumirea instanței care a eliberat numărul de înregistrare a societății: Tribunalul pentru societăți comerciale al Tribunalului Metropolitan din Budapesta.
Email: info@giftor.hu
Telefon: +36-1-4450235
Numele persoanei de contact: Takó Zoltán
Luni-duminică: 7:00-15:00
Detalii privind furnizorul de servicii intermediar care furnizează serviciul de găzduire:
Numele companiei: ELIN.hu Informatikai Szolgáltató és Tanácsadó Kft.
Adresă:9024 Győr, Déry T. u. 11.
Cégjegyzékszám:08-09-016359
Adószám:14315754-2-08
Telefon:+36 70 297 4811
Email: info@elin.hu
§ 2 CUMPĂRĂTOR
Clientul este orice persoană care, prin plasarea unei comenzi electronice la sediul oficial al Wulda Creative Kft. sau la punctele de contact pentru clienți ale Wulda Creative Kft. în persoană sau prin utilizarea site-ului www.giftor.hu (denumit în continuare „site-ul web”), utilizează serviciile Wulda Creative Kft. pentru imagini digitale pe hârtie și suveniruri sau alte servicii furnizate de Wulda Creative Kft.
§ 3 OBIECTUL CONTRACTULUI
Producerea fotografiilor digitale trimise de către Client către Prestatorul de servicii prin intermediul aplicațiilor de pe site-ul www.ajandekbazis.hu (denumit în continuare „Site-ul”) și, de la caz la caz, furnizarea de servicii suplimentare legate de acestea (denumite în continuare „Bunurile”), precum și comandarea și livrarea de servicii suplimentare furnizate de Wulda Creative Kft.
§ 4 ACHIZIȚIONAREA PE SITE-UL WEB
4.1. Înregistrare
O mare parte din conținutul site-ului este disponibil tuturor clienților fără înregistrare. Cu toate acestea, unele servicii, cum ar fi cumpărăturile, necesită înregistrare (și apoi autentificare), astfel încât o înregistrare validă este o condiție prealabilă pentru a face cumpărături pe site. Clientul se poate înregistra făcând clic pe elementul de meniu „Înregistrează-te acum” de pe site-ul web, unde i se cere să furnizeze următoarele date Furnizorului de servicii: adresa de e-mail, parola, numele, prenumele, datele de facturare, adresa, numărul de telefon.
Furnizorul de servicii va informa clientul prin e-mail cu privire la succesul înregistrării.
Clientul are dreptul de a-și anula înregistrarea în orice moment prin trimiterea unui e-mail la info@ajandekbazis.hu. La primirea mesajului, furnizorul de servicii se asigură imediat că înregistrarea este ștearsă. Client Datele clienților vor fi eliminate din sistem imediat după ștergere; cu toate acestea, acest lucru nu afectează păstrarea datelor și a documentelor legate de comenzile deja plasate și nu duce la ștergerea acestor date. Odată eliminate, nu mai este posibilă restaurarea datelor.
Clientul este singurul responsabil pentru păstrarea confidențialității datelor de acces ale clientului (în special a parolei). În cazul în care clientul constată că parola furnizată în timpul înregistrării a fost accesată de o terță parte neautorizată, acesta trebuie să își schimbe imediat parola, iar dacă se suspectează că terța parte utilizează în mod abuziv parola în orice mod, acesta trebuie să notifice în același timp furnizorul de servicii.
Clientul se angajează să actualizeze datele cu caracter personal furnizate în timpul înregistrării, după cum este necesar, pentru a se asigura că acestea sunt actualizate, complete și exacte.
4.2. Pentru a comanda
Prelucrarea comenzii
Comenzile sunt procesate între orele 7.00 și 15.00 în zilele lucrătoare. Bineînțeles, clienții pot plasa comanda în afara acestei perioade și aceasta va fi procesată în următoarea zi lucrătoare.
Executarea comenzii
Vânzătorul va informa în prealabil Cumpărătorul cu privire la costul livrării în timpul procesului de plasare a comenzii și pe interfețele dedicate ale site-ului web. Vânzătorul va informa Cumpărătorul în avans cu privire la data preconizată de livrare a Produselor, dar notificările și comunicările referitoare la livrarea Produselor, în special data preconizată de livrare, sunt doar cu titlu informativ și nu fac parte din contract. Pe această bază, nici vânzătorul, nici cumpărătorul nu pot pretinde daune-interese celeilalte părți în caz de nerespectare sau omisiune a declarațiilor și informațiilor furnizate în legătură cu livrarea.
Comandarea de obiecte personalizate
După selectarea categoriei de produse pe pagina produsului și după ce a făcut clic pe butonul „Comandă”, clientul are posibilitatea de a introduce texte și imagini personale și de a comanda produsul dorit.
Făcând clic pe meniul dorit, clientul poate selecta tipul de imprimare, decor, cadou, calendar etc. din opțiunile disponibile. Odată ce clientul a ales, trebuie să facă clic pe butonul „Comandă”, apoi să încarce imaginile și să aleagă tipul de hârtie, dimensiunea etc. solicită produsul. După ce ați făcut acest lucru, puteți face clic pe butonul „Coș de cumpărături”, care vă va duce la pagina coșului de cumpărături. Aici puteți verifica conținutul coșului dumneavoastră. Dacă totul este în ordine, va trebui să vă conectați la contul dvs. făcând clic pe „Pasul următor, Log in” sau, dacă nu v-ați înregistrat încă, o puteți face aici. În cazul înregistrării, trebuie să furnizați, în conformitate cu 4.1. datele specificate la litera (a). După ce v-ați înregistrat, faceți clic pe „”Pasul următor, metoda de plată” pentru a selecta metoda de plată, făcând clic pe una dintre pictogramele afișate. În partea de sus a tabelului care apare, trebuie să selectați, de asemenea, metoda de livrare.
În funcție de metoda de livrare pe care o alegeți, puteți continua procesul de comandă:
Livrare la domiciliu, selecție sau colectare personală. Faceți clic pe butonul „Metoda de plată” pentru a alege modalitatea de plată (Visa, Mastercard, Maestro, ramburs) și apoi verificați adresa de facturare. Dacă faceți clic pe link-ul „Verifică comanda”, veți ajunge la rezumatul comenzii dumneavoastră. Aici puteți vizualiza coșul total al comenzii dumneavoastră. După ce ați acceptat CGC, puteți valida comanda dvs. făcând clic pe butonul „Trimite comanda”.
Ridicarea în persoană: faceți clic pe butonul „Selectați reprezentanța locală” pentru a alege unul dintre punctele noastre de ridicare. Dacă faceți clic pe link-ul „Verifică comanda”, veți ajunge la rezumatul comenzii dumneavoastră. Aici puteți vizualiza coșul total al comenzii dumneavoastră. După ce ați acceptat CGC, puteți valida comanda dvs. făcând clic pe butonul „Trimite comanda”.
4.3. Prețul produselor
Prețul de achiziție al produselor afișate pe site este indicat cu TVA și alte taxe publice incluse. Prețul de achiziție al produselor include costul de livrare sau de colectare personală. Nu se vor percepe costuri suplimentare de ambalare. Taxa de livrare va fi adăugată la prețul produsului (produselor) la finalul achiziției, în funcție de metoda de livrare aleasă de client.
Prețurile de bază ale produselor sunt afișate în forinți maghiari (HUF) și în mai multe valute: EUR (euro), RON (lei românești), CZK (coroana cehă), în funcție de prețurile stabilite în fiecare țară.
Furnizorul de servicii își rezervă dreptul de a modifica prețurile produselor care pot fi comandate pe site-ul web, modificarea intrând în vigoare în același timp cu publicarea pe site-ul web. Această modificare nu va afecta prețul de achiziție al produselor deja comandate.
În cazul în care Prestatorul de servicii, în ciuda tuturor măsurilor de precauție, afișează un preț incorect pe site-ul web, în special un preț de „0” Ft sau „1” Ft care este în mod evident incorect, de exemplu, semnificativ diferit de prețul binecunoscut, general acceptat sau estimat al produsului, sau un preț de „0” Ft sau „1” Ft din cauza unei erori de sistem, Prestatorul de servicii nu este obligat să livreze produsul la prețul incorect, dar poate oferi livrarea produsului la prețul corect, în cunoștința căruia Clientul poate renunța la cumpărare.
4.4. Corectarea erorilor de introducere a datelor
În orice etapă a comenzii și până la trimiterea comenzii către Furnizorul de servicii, Clientul are posibilitatea de a corecta în orice moment erorile de introducere a datelor pe Site, fie în contul său (modificarea datelor Clientului), fie în interfața comenzii (de exemplu, ștergerea unui produs din coșul de cumpărături prin apăsarea butonului „x”). Erorile de introducere a datelor includ, de exemplu, introducerea unei cantități greșite, plasarea unui produs greșit în coșul de cumpărături și apoi ștergerea produsului din coș, o greșeală în detaliile comenzii etc. (de exemplu, adresa de livrare). În timpul procesului de comandă, consumatorul are posibilitatea de a corecta/șterge în orice moment datele introduse. În cazul în care ați accesat deja formularul pe care doriți să îl corectați, dar nu ați finalizat încă comanda, este recomandabil să dați clic pe butonul „înapoi” al browserului până când apare pagina pe care doriți să o vizitați, unde consumatorul poate efectua modificarea.
4.5. Ofertă obligatorie, confirmare
Primirea ofertei trimise de către Client va fi confirmată de către Furnizorul de servicii Clientului fără întârziere printr-un e-mail de confirmare automată, care va conține datele furnizate de Client în timpul achiziției sau înregistrării (informații de facturare și de expediere), ID-ul comenzii, data comenzii, lista de articole aparținând produsului comandat, cantitatea, prețul produsului, costul de expediere și suma finală care trebuie plătită. În cazul în care clientul a trimis deja comanda sa către prestatorul de servicii și observă o eroare în datele conținute în e-mailul de confirmare, acesta trebuie să notifice prestatorul de servicii în termen de o zi pentru a corecta datele.
Clientul este scutit de obligația de a face o ofertă dacă nu primește fără întârziere (în termen de 48 de ore) un e-mail de confirmare din partea furnizorului de servicii. O adresă de e-mail incorectă sau e-mailuri prinse în filtrul de spam nu îl exonerează pe cumpărător de obligația de a respecta oferta.
Acest e-mail de confirmare este considerat a fi acceptarea ofertei făcute de către Client, ceea ce creează un contract valabil între Furnizorul de servicii și Client.
Comanda este considerată un contract încheiat prin mijloace electronice și face obiectul dispozițiilor Codului civil 2013. V din 2001, Legea privind anumite aspecte ale serviciilor de comerț electronic și ale serviciilor societății informaționale din 2001. CVIII. sunt reglementate de lege. Contractul este reglementat de normele detaliate ale contractelor dintre consumatori și întreprinderi în temeiul Hotărârii Guvernului 45/2014 (II.26.) regulament și ia în considerare dispozițiile Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului privind drepturile consumatorilor.
4.6. Plata
Numerar la primirea bunurilor la sediul societății: în cazul în care plata se efectuează la primirea bunurilor, clientul plătește prețul de achiziție al bunurilor în numerar furnizorului de servicii sau agentului acestuia la sediul furnizorului de servicii. Plata în numerar este posibilă numai în forinți maghiari (HUF). Clientul are dreptul de a primi produsul după efectuarea plății.
Prin card de credit: suma totală a comenzii poate fi plătită imediat prin intermediul sistemului de carduri de credit B-Payment Zrt. sau prin Barion Zrt. De asemenea, prin intermediul sistemului de monedă electronică. Sistemul utilizează un canal securizat și este automat. Doar detaliile cardului furnizate de comerciant pentru tranzacția de plată vor fi primite pe pagina de plată cu criptare SSL pe 128 de biți. Banca nu primește nicio informație de la furnizorul de servicii cu privire la datele cu caracter personal referitoare la comandă și la conținutul achiziției. Pe de altă parte, furnizorul de servicii nu este informat nici cu privire la conținutul de date al paginii de plată, care poate fi accesat doar de către furnizorul de servicii al băncii. După efectuarea plății, veți fi informat cu privire la rezultatul tranzacției pe site-ul web al băncii. Pentru plata cu cardul, browserul de internet al clientului trebuie să suporte criptarea SSL. Suma plătită ca sumă totală a comenzii este blocată imediat în contul curent al clientului. Plata cu cardul de credit poate fi efectuată prin intermediul furnizorului de servicii bancare B-payment Zrt sau Barion Zrt. prin intermediul unui site web criptat cu o tehnologie SSL puternică (128 de biți), astfel încât se garantează că detaliile dvs. bancare nu vor fi dezvăluite unor părți neautorizate pe internet. Dacă aveți întrebări sau comentarii cu privire la plata online, vă rugăm să apelați serviciul nostru de asistență pentru clienți. Furnizorul de servicii nu stochează datele generate și obținute în timpul procesului de comandă, adică numele titularului de card sau al părții care a efectuat comanda poate fi utilizat doar în scopul efectuării tranzacției autorizate de titularul de card. Furnizorul nu deține alte date generate în timpul tranzacției.
Furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru daunele care rezultă din utilizarea parolei de către o terță parte din vina clientului. Clientul declară că nu va solicita restituirea valorii serviciilor comandate și prestate. Furnizorul de servicii nu își asumă nicio răspundere, rambursare sau despăgubire pentru daunele care rezultă din introducerea incorectă sau eronată a datelor sau din tastarea comenzilor din vina clientului. Furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru niciun prejudiciu cauzat de furnizarea de date incorecte și va investiga și va trata plângerile raportate cât mai curând posibil.
Tipuri de carduri de credit acceptate: VISA, MASTERCARD, MAESTRO
Prin transfer bancar Direct în contul furnizorului de servicii.
WISE: în contul WISE al operatorului.
Paypal: către contul Paypal al furnizorului.
4.7. Cont
Furnizorul de servicii va furniza Clientului o factură tipărită împreună cu produsele, ca dovadă a plății, la punctul de livrare a produselor comandate sau în cazul ridicării personale.
4.8. Expediere
Furnizorul de servicii va livra coletul la adresa de livrare furnizată de client folosind GLS, Express One Courier Service și logistica Poștei Maghiare. Comenzile plasate pe site sunt livrate între orele 08:00-16:00 de luni până vineri. În cazul în care Clientul nu se află la adresa respectivă în această perioadă, este recomandabil să se specifice o adresă de livrare de unde Clientul poate ridica produsul comandat în timpul perioadei de livrare.
În cazul în care clientul nu se află la adresa de livrare pe care a furnizat-o în timpul procesului de comandă și coletul nu poate fi ridicat, curierul va încerca să livreze coletul de două ori mai mult.
Primirea produsului de la curier sau semnarea documentului de primire constituie acceptarea produsului, iar cumpărătorul este obligat să verifice dacă ambalajul este deteriorat la primire. În cazul în care observați deteriorări ale ambalajului sau deschideri neautorizate, trebuie să cereți un raport curierului. Furnizorul de servicii poate accepta numai reclamațiile de daune care se regăsesc pe ambalaj. Deteriorarea ambalajului nu este responsabilitatea furnizorului de servicii, dar trebuie raportată furnizorului de servicii de lipire prin trimiterea unui e-mail la datele de contact ale acestuia.
Orice daune, defecte sau defecte de calitate constatate după deschiderea coletului trebuie raportate furnizorului de servicii în termen de 48 de ore de la primire. Furnizorul de servicii va repara sau înlocui orice deficiențe și defecte de calitate în termen de cel mult 72 de ore în zilele lucrătoare.
Ar trebui să comandați produsele pe care le doriți numai dacă le puteți plăti companiei de livrare atunci când primiți coletul. În cazul coletelor returnate care nu au fost acceptate, prestatorul de servicii va percepe de la client taxa de returnare și poate retrimite coletul numai dacă clientul plătește în avans valoarea acestuia.
4.8.1. Costuri de transport
Costul de livrare a produselor variază în funcție de produs și de dimensiune, despre care Clientul poate afla mai multe informații prin intermediul următorului link: https://ajandekbazis.hu/szallitasi-ido-es-dijak/
4.8.2. Termen de livrare
Timpul de livrare a comenzii dumneavoastră este de 1-10 zile lucrătoare, în funcție de tipul de produs și de soluția aleasă.
Cu excepția cazului în care părțile convin altfel, prestatorul de servicii este obligat să furnizeze (livreze) produsul consumatorului fără întârziere după încheierea contractului, dar nu mai târziu de treizeci de zile.
În cazul unei întârzieri din partea prestatorului de servicii, clientul care este consumator are dreptul de a stabili o perioadă de grație. În cazul în care furnizorul nu execută contractul în perioada de grație, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract.
Consumatorul poate renunța la contract fără preaviz dacă.
a) furnizorul de servicii a refuzat să execute contractul; sau
(b ) contractul ar fi trebuit să fie executat la momentul convenit de părți sau datorită scopului recognoscibil al prestației, și nu în orice alt moment.
4.9. Chitanță personală
Clientul poate, de asemenea, să ridice personal produsele comandate la sediul prestatorului de servicii selectat în timpul procesului de comandă. Furnizorul de servicii va informa clientul prin telefon sau e-mail cu privire la cel mai devreme momentul primirii produsului.
§ 5 Plângeri
Clientul poate depune o reclamație la furnizorul de servicii cu privire la un defect al produsului. Reclamațiile pot fi trimise prin e-mail la adresa info@ajandekbazis.hu, indicând datele clientului, numărul comenzii și cauza exactă a erorii, dacă este posibil cu fotografii.
Puteți returna produsul la sediul central al companiei pentru inspecție sau înlocuire.
Adresa de retur: giftbase.hu 9917 Halogy 126/1 Hrsz
Furnizorul de servicii va investiga produsul primit și/sau reclamațiile în termen de cel mult 30 de zile și, dacă este vorba de o defecțiune imputabilă furnizorului de servicii, va înlocui produsul cu un produs fără defecte.
Defecte imputabile furnizorului de servicii: deteriorarea produsului, defecte de calitate, furnizorul de servicii a pregătit produsul cu o altă formulare decât cea solicitată de client în comandă, produsul nu este același cu cel prezentat în imaginile din magazinul online și furnizorul de servicii nu v-a informat în prealabil despre acest lucru, alte defecte care afectează calitatea produsului.
Societatea nu este responsabilă pentru comenzile plasate din greșeală, în mod eronat, greșit sau incorect de către client și va pregăti mixul de produse de producție pe baza datelor din comandă. Costul de refabricare a produselor astfel fabricate este rambursat de către client.
În cazul în care furnizorul de servicii este responsabil pentru defecțiune, acesta va înlocui imediat produsul în termen de 3 zile lucrătoare de la investigație.
În cazul în care se constată că produsul nu este defect, costul returnării produsului este în sarcina clientului și poate fi plătit prin transfer bancar sau ramburs.
5.1 Dreptul de retragere
Consumatorul nu are dreptul de retragere în cazul unui produs care nu este prefabricat, care a fost produs de către prestatorul de servicii pe baza instrucțiunilor consumatorului sau la cererea expresă a acestuia sau în cazul unui produs care este în mod clar personalizat pentru client.
Wulda Crative SRL. Creează, imprimă, decorează, împodobește, vopsește, grabează și compune comenzi exclusiv pe baza comenzilor individuale, care sunt întotdeauna clar personalizate în conformitate cu instrucțiunile și comenzile clientului.
5.2 Condiții de anulare
La plasarea unei comenzi, furnizorul de servicii impune condiții de anulare specifice, despre care clientul este informat în prealabil, iar comanda poate fi acceptată numai după ce clientul a citit și a acceptat condițiile de anulare.
O notă de subsol care acceptă condițiile de anulare făcute de client va fi inclusă în fiecare comandă.
Furnizorul de servicii nu verifică corectitudinea textelor, imaginilor și materialelor grafice furnizate în comandă, drepturile de autor ale materialelor vizuale sunt responsabilitatea și proprietatea clientului, după finalizarea comenzii, materialele vizuale sunt șterse automat din propriul sistem după 12 luni, textele și materialele grafice după 24 de luni.
§ 6 GARANȚIE
6.1. Garanția accesoriilor
În cazul unei prestații defectuoase din partea locului de recepție sau a prestatorului de servicii, clientul poate înainta o cerere de garanție împotriva prestatorului de servicii. În cazul unui contract de consum, clientul poate invoca pretenții de garanție pentru defecte ale produsului care existau la momentul livrării produsului în perioada de prescripție de 1 an de la data primirii. După expirarea termenului de prescripție de doi ani, clientul nu își mai poate exercita drepturile de garanție.
În cazul unui contract încheiat cu o persoană care nu este consumator, reclamantul îndreptățit își poate valorifica pretențiile de garanție în termen de prescripție de 1 an de la data primirii.
Clientul poate, la alegerea sa, să solicite repararea sau înlocuirea, cu excepția cazului în care îndeplinirea cererii alese de client este imposibilă sau ar implica costuri suplimentare disproporționate pentru prestatorul de servicii în comparație cu îndeplinirea celeilalte cereri a acestuia. În cazul în care clientul nu a solicitat sau nu a putut solicita repararea sau înlocuirea, clientul poate solicita o reducere proporțională a contravalorii sau clientul poate solicita repararea sau înlocuirea defectului de către o altă parte pe cheltuiala prestatorului de servicii sau, în ultimă instanță, poate rezilia contractul. Fără retragere din cauza unui defect minor.
Clientul poate trece de la un drept de garanție la altul, dar trebuie să suporte costul schimbării, cu excepția cazului în care aceasta a fost justificată sau dacă furnizorul de servicii a oferit un motiv pentru aceasta.
Clientul este obligat să notifice Furnizorul de servicii cu privire la defect imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului.
Clientul poate formula o cerere de garanție direct împotriva furnizorului de servicii.
În termen de șase luni de la data executării contractului, nu este necesară nicio altă condiție pentru punerea în aplicare a cererii de garanție în afară de notificarea defectului, dacă clientul dovedește că a achiziționat produsul de la prestatorul de servicii (prin prezentarea facturii sau a unei copii a acesteia). Într-un astfel de caz, prestatorul de servicii va fi scutit de garanție numai dacă respinge această prezumție, adică dacă dovedește că defectul produsului a apărut după livrarea către client. În cazul în care prestatorul de servicii poate dovedi că cauza defectului este imputabilă clientului, prestatorul de servicii nu este obligat să accepte cererea de garanție a clientului. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, clientul este obligat să dovedească faptul că defectul detectat de client era deja prezent la momentul executării.
În cazul în care clientul înaintează o cerere de garanție în ceea ce privește partea produsului care poate fi separată de produs în ceea ce privește defectul indicat, cererea de garanție nu se consideră a fi înaintată în ceea ce privește celelalte părți ale produsului.
Clientul este obligat să notifice Furnizorul de servicii cu privire la defect imediat după descoperirea acestuia, dar nu mai târziu de două luni de la descoperirea defectului.
Clientul poate formula o cerere de garanție direct împotriva furnizorului de servicii.
În termen de șase luni de la data executării contractului, nu este necesară nicio altă condiție pentru punerea în aplicare a cererii de garanție în afară de notificarea defectului, dacă clientul dovedește că a achiziționat produsul de la prestatorul de servicii (prin prezentarea facturii sau a unei copii a acesteia). Într-un astfel de caz, prestatorul de servicii va fi scutit de garanție numai dacă respinge această prezumție, adică dacă dovedește că defectul produsului a apărut după livrarea către client. În cazul în care prestatorul de servicii poate dovedi că cauza defectului este imputabilă clientului, prestatorul de servicii nu este obligat să accepte cererea de garanție a clientului. Cu toate acestea, după șase luni de la data executării, clientul este obligat să dovedească faptul că defectul detectat de client era deja prezent la momentul executării.
În cazul în care clientul înaintează o cerere de garanție în ceea ce privește partea produsului care poate fi separată de produs în ceea ce privește defectul indicat, cererea de garanție nu se consideră a fi înaintată în ceea ce privește celelalte părți ale produsului.
6.2. Garanția produsului
În cazul unui defect al produsului (bun mobil), cumpărătorul care este consumator poate, la alegerea sa, 6.1. își poate exercita drepturile sau poate formula o cerere de garanție a produsului, astfel cum se prevede la litera (a).
Cu toate acestea, clientul nu are dreptul de a solicita în același timp atât o garanție pentru accesorii, cât și o garanție a produsului pentru același defect. Cu toate acestea, în cazul în care cererea de garanție a produsului este acceptată, clientul își poate exercita dreptul de garanție pentru produsul înlocuit sau piesa reparată împotriva producătorului.
Ca o cerere de garanție a produsului, clientul poate solicita doar repararea sau înlocuirea produsului defect. Clientul trebuie să dovedească defectul produsului în cazul unei cereri de garanție a produsului.
Un produs este considerat defect dacă nu îndeplinește cerințele de calitate în vigoare la momentul introducerii pe piață sau dacă nu are caracteristicile descrise de producător.
Clientul poate înainta o cerere de garanție a produsului în termen de doi ani de la introducerea pe piață a produsului de către producător. După această limită de timp, pierdeți acest drept. Clientul este obligat să notifice producătorului defectul fără întârziere după descoperirea acestuia. O eroare comunicată în termen de două luni de la descoperirea ei se consideră comunicată fără întârziere. Consumatorul este răspunzător pentru orice prejudiciu care rezultă din întârzierea comunicării.
Clientul își poate exercita dreptul de garanție a produsului împotriva producătorului sau a distribuitorului (prestatorul de servicii) al bunului mobil.
Producătorul sau distribuitorul (prestatorul de servicii) este scutit de obligația de garanție a produsului numai dacă poate dovedi că:
– a fabricat sau a comercializat produsul în alte scopuri decât cele comerciale; sau
– defectul nu era detectabil conform stadiului științei și tehnologiei la momentul introducerii pe piață sau
– defectul produsului rezultă din aplicarea unei cerințe legale sau de reglementare.
Producătorul sau distribuitorul (prestatorul de servicii) trebuie să dovedească doar un singur motiv de scutire.
6.3. Bună reputație
Furnizorul de servicii nu va vinde niciun produs care este acoperit de garanția obligatorie pentru anumite bunuri de consum durabile în conformitate cu Decretul 151/2003. (IX. 22.) Korm. ar intra sub incidența regulamentului.
6.4. Executarea creanțelor de garanție
Clientul își poate valorifica pretențiile de garanție:
Pentru livrare la domiciliu:
Nume: Wulda Creative Kft
Telefon: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
În cazul colectării personale la punctul de colectare/magazinul de colectare.
§ 7 OPȚIUNI DE PUNERE ÎN APLICARE
7.1. Unde, când și cum se poate depune o plângere
În cazul în care furnizorul de servicii consideră că reclamația făcută de client nu este justificată, acesta o justifică și o trimite clientului în scris și îl informează în scris pe client cu privire la opțiunile de tratare a reclamației de care dispune, în funcție de natura reclamației. Furnizorul de servicii este obligat să furnizeze sediul, adresele de telefon, de internet și de corespondență ale organismului de conciliere competent de la locul de reședință sau de domiciliu al clientului.
Clientul poate depune reclamații cu privire la produs sau la activitățile Prestatorului de servicii la următoarele date de contact:
Adresa poștală: Wulda Creative Kft 9917 Halogy, Petőfi S. u 126/1
Număr de telefon: +36-1-445 02 35
E-mail: info@ajandekbazis.hu
Datele de contact ale inspectoratului regional competent:
Numele inspectoratului general regional:
Ministerul Transporturilor, Licențelor Tehnice, Metrologiei și Protecției Consumatorilor
Adresa poștală a sediului central al Inspectoratului Regional este 9701 Szombathely, Pf. 29
Adresa: 9700 Szombathely Strada Wesselényi Miklós 7. sub numărul
Numărul de telefon al Inspectoratului Regional: 94/ 505-220, 94/ 505-219
Adresa de e-mail a Inspectoratului General Regional: fogyasztovedelem@vas.gov.hu
Serviciul clienți | Luni: 8.00-12.00 Marți, miercuri: 8.00-12.00 și 13.00-15.00 Joi: 13.00-15.00 Vineri: 08.00-12.00 |
Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor și Libertatea Informației
Adresa poștală: 1530 Budapesta, Pf.: 5.
Telefon: +36 -1-391-1400
Fax: +36-1-391-1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
De asemenea, puteți trimite reclamații cu privire la activitățile magazinului online sau la produsele distribuite de către magazinul online către operatorul magazinului online prin e-mail sau prin poștă. În cazul în care magazinul online are și un magazin, putem, de asemenea, să comunicăm personal reclamația dumneavoastră furnizorului de servicii. Furnizorul de servicii este obligat să răspundă în scris la reclamația primită prin e-mail sau prin poștă și să o trimită clientului în termen de 30 de zile.
Furnizorul de servicii remediază imediat reclamația verbală, dacă are posibilitatea de a o face. În cazul în care soluționarea imediată a reclamației verbale nu este posibilă, din cauza naturii reclamației sau dacă clientul nu este de acord cu modul în care a fost tratată reclamația, furnizorul de servicii păstrează o înregistrare a reclamației timp de cinci ani, împreună cu răspunsul de fond la reclamație.
Furnizorul de servicii furnizează o copie a raportului clientului pe loc, în cazul unei reclamații verbale comunicate personal (la locul de desfășurare a activității) sau, în cazul în care acest lucru nu este posibil, în conformitate cu normele privind reclamațiile scrise detaliate mai jos;
În cazul unei reclamații verbale comunicate prin telefon sau prin alt serviciu de comunicații electronice, prestatorul de servicii trimite o copie a raportului clientului cel târziu în momentul în care acesta primește răspunsul pe fond.
În toate celelalte cazuri, prestatorul de servicii va proceda în conformitate cu normele privind reclamațiile scrise.
Plângerile înregistrate prin telefon sau prin alte mijloace de comunicare vor fi însoțite de un identificator unic de către furnizorul de servicii, ceea ce va simplifica recuperarea plângerii în viitor.
Furnizorul de servicii răspunde în scris la reclamația primită în termen de 30 de zile. Măsura este considerată ca fiind o taxă poștală în sensul prezentului contract.
În cazul în care reclamația este respinsă, prestatorul de servicii va informa clientul cu privire la motivele respingerii.
7.2. Alte opțiuni de punere în aplicare
În cazul în care niciun litigiu de consum între furnizorul de servicii și client nu este rezolvat în cadrul negocierilor cu furnizorul de servicii, ce căi de atac are la dispoziție clientul:
– Plângerea la autoritatea de protecție a consumatorilor
– Inițierea procedurii comitetului de conciliere
Organismul de conciliere de la locul în care este stabilit furnizorul de serviciit: Consiliul de conciliere de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a județului Vas
Adresa: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. 0.
Telefon: +36 94 312-356
E-mail: bea@vmik.hu
Autoritatea pentru Protecția Consumatorilor
Consumatorii ar trebui să raporteze plângerile lor privind protecția consumatorilor la personalul de protecție a consumatorilor de la cel mai apropiat birou districtual competent de locul lor de reședință. După ce reclamația a fost soluționată, se va urma procedura oficială, dacă este necesar. Sarcinile autorității de al doilea nivel, îndeplinite anterior de Oficiul Național pentru Protecția Mediului, au fost transferate Oficiului Județean pentru Protecția Mediului Pesta cu jurisdicție națională. Lista birourilor districtuale poate fi consultată la următorul link: http://jarasinfo.gov.hu/
Consiliul de conciliere
În sensul normelor privind Biroul de conciliere, un consumator este, de asemenea, o organizație neguvernamentală, o biserică, un condominiu, o asociație de locuințe, o microîntreprindere, o întreprindere mică sau mijlocie, astfel cum este definită într-o lege separată, care cumpără, comandă, primește, utilizează, face uz de bunuri sau este destinatarul unor comunicări comerciale sau al unor oferte referitoare la bunuri.
În cazul în care reclamația de consum a clientului este respinsă de către furnizorul de servicii, clientul are dreptul de a depune o reclamație de consum împotriva furnizorului de servicii, care poate fi depusă la comisia de conciliere competentă de la locul de reședință sau de domiciliu al clientului. Organismul de conciliere își va începe procedurile la cererea consumatorului. Consiliul de conciliere a consumatorilor poate fi sesizat numai în cazul în care consumatorul încearcă să soluționeze litigiul direct cu întreprinderea. Rezolvarea directă a litigiilor se poate face în persoană la serviciul de asistență pentru clienți al furnizorului de servicii, prin telefon sau e-mail. O cerință suplimentară este ca cererea de procedură a grupului special, care trebuie să fie prezentată președintelui grupului special, să includă următoarele:
– numele, reședința, domiciliul consumatorului; numele și sediul social sau locul de desfășurare a activității cu care consumatorul are un litigiu;
– în cazul în care consumatorul dorește să se adreseze organismului de competența căruia aparține locul de executare a contractului, consumatorul trebuie să indice locul de executare a contractului;
– poziția consumatorului cu privire la litigiu, precum și faptele și dovezile care îi susțin poziția;
– o declarație din partea consumatorului care să confirme că a încercat să soluționeze litigiul direct cu întreprinderea;
– consumatorul trebuie să declare, de asemenea, că nu a sesizat un alt organism de conciliere, mediere sau o procedură civilă;
– trebuie să precizați ce solicitați și ce decizie vă așteptați ca organismul să ia. în cele din urmă, cererea trebuie să includă semnătura consumatorului
În plus, cererea trebuie să fie însoțită de orice documente invocate de consumator ca probe, precum și de documente care să dovedească faptul că consumatorul a încercat să soluționeze litigiul cu întreprinderea, dar nu a reușit.
Vă informăm că furnizorul de servicii este obligat să coopereze în cadrul procedurii de conciliere.
Proceduri judiciare
În cazul în care consumatorul nu se adresează unui organism de conciliere sau dacă procedura nu a avut succes, consumatorul are dreptul de a se adresa instanței pentru a obține soluționarea litigiului.
Acțiunea trebuie să fie introdusă prin intermediul unei declarații de creanță care să conțină următoarele informații:
– instanța competentă;
– numele părților și al reprezentanților acestora, locul de reședință și statutul lor în cadrul procedurii;
– dreptul invocat, indicând faptele pe care se bazează și dovezile în sprijinul acestor fapte;
– informațiile din care se poate stabili competența instanței; o cerere de pronunțare a unei hotărâri definitive de către instanță (cerere)
Cererea trebuie să fie însoțită de documentul sau de o copie a documentului al cărui conținut este invocat ca probă.
Platforma online de soluționare a litigiilor
2016. La 15 februarie 2011, Comisia Europeană a lansat o nouă platformă de soluționare extrajudiciară a litigiilor. Platforma le permite consumatorilor să își rezolve rapid litigiile legate de cumpărăturile online, fără a se adresa instanțelor de judecată.
Ungaria este, de asemenea, obligată să utilizeze așa-numitul. să opereze un punct de contact online pentru soluționarea litigiilor, unde cel puțin doi consilieri ar trebui să fie disponibili pentru a asista părțile în litigiu în cazul în care acestea au întrebări cu privire la procedură. În Ungaria, această sarcină este îndeplinită de Biroul de Conciliere din Budapesta.
Platforma de soluționare online a litigiilor este disponibilă aici: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Vă rugăm să ne contactați la info@ajandekbazis.hu.hu.
§ 8 MODIFICAREA UNILATERALĂ A TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR GENERALE
Furnizorul de servicii are dreptul de a modifica unilateral acești Termeni și condiții generale prin informarea prealabilă a clienților pe site-ul web. Dispozițiile modificate intră în vigoare pentru client la prima utilizare a site-ului web după intrarea în vigoare a dispozițiilor modificate și se aplică comenzilor plasate după modificare.
§ 9 REZERVA DE PROPRIETATE
Produsul rămâne în proprietatea furnizorului de servicii până la plata integrală a prețului de achiziție. În cazul în care, indiferent de motiv, produsul se află încă în posesia Clientului înainte de plata integrală a prețului de achiziție, Clientul va fi răspunzător față de Prestatorul de servicii pentru orice daune, pentru care nimeni nu poate fi tras la răspundere.
§ 10 CONDIȚII SUPLIMENTARE DE UTILIZARE
10.1. Responsabilitate
Clientul poate utiliza site-ul web exclusiv pe propriul risc și acceptă faptul că furnizorul de servicii nu este răspunzător pentru niciun fel de daune materiale sau morale care apar în timpul utilizării, pe lângă răspunderea pentru încălcarea intenționată a contractului sau pentru daunele aduse vieții umane, vătămării corporale sau sănătății.
Furnizorul de servicii exclude orice responsabilitate pentru comportamentul utilizatorilor site-ului web. Clientul trebuie să se asigure că utilizarea site-ului web nu încalcă direct sau indirect drepturile terților sau legea. Clientul este pe deplin și exclusiv responsabil pentru comportamentul său, caz în care furnizorul de servicii va coopera pe deplin cu autoritățile competente pentru a detecta orice încălcări.
Furnizorul de servicii are dreptul, dar nu este obligat, să verifice conținutul care poate fi pus la dispoziție de către clienți în timpul utilizării site-ului web, iar Furnizorul de servicii are dreptul, dar nu este obligat, să caute indicii de activitate ilegală cu privire la conținutul publicat.
Paginile serviciului pot conține linkuri către paginile altor furnizori de servicii. Furnizorul de servicii nu este responsabil pentru practicile de confidențialitate sau pentru alte activități ale acestor furnizori de servicii.
Având în vedere caracterul global al internetului, clientul acceptă că, atunci când utilizează site-ul web, este obligat să respecte și dispozițiile legislației naționale aplicabile. În cazul în care orice activitate în legătură cu utilizarea site-ului web nu este permisă de legislația țării clientului, acesta va fi singurul responsabil pentru această utilizare.
În cazul în care clientul observă orice conținut inacceptabil pe site-ul web, acesta trebuie să notifice imediat furnizorul de servicii. În cazul în care furnizorul de servicii, acționând cu bună credință, consideră că indicația este justificată, acesta are dreptul de a șterge informațiile sau de a le modifica fără întârziere.
Contractul încheiat între Furnizorul de servicii și Client în conformitate cu acești Termeni și condiții va înceta dacă Clientul își anulează înregistrarea sau dacă Furnizorul de servicii anulează înregistrarea Clientului.
10.2. Drepturi de autor
Site-ul în ansamblu, elementele sale grafice, textele și soluțiile tehnice, precum și elementele Serviciului sunt protejate de drepturi de autor sau de alte drepturi de proprietate intelectuală (inclusiv, fără limitare, mărci comerciale). Furnizorul de servicii este proprietarul drepturilor de autor sau cumpărătorul autorizat al întregului conținut afișat pe site-ul web și în furnizarea de servicii disponibile prin intermediul site-ului web: orice lucrări protejate prin drepturi de autor sau alte lucrări intelectuale (inclusiv, dar fără a se limita la, toate elementele grafice și alte materiale, aspectul și designul site-ului web, software-ul și alte soluții, idei și implementări utilizate).
Este permisă salvarea sau imprimarea conținutului site-ului web și a unor părți ale acestuia pe suporturi fizice sau pe alte suporturi pentru uz privat sau cu acordul prealabil scris al furnizorului de servicii. Orice utilizare în alte scopuri decât cele private, cum ar fi stocarea într-o bază de date, transmiterea, publicarea sau descărcarea, comercializarea etc., este posibilă numai cu acordul prealabil scris al furnizorului de servicii.
În plus față de drepturile prevăzute în mod expres în aceste CGC, nicio înregistrare, utilizare a site-ului web sau orice dispoziție a acestor CGC nu va acorda clientului dreptul de a utiliza sau exploata orice nume comercial sau marcă comercială afișată pe site-ul web. În afară de afișarea, reproducerea temporară și copierea privată necesare pentru utilizarea preconizată a site-ului web, aceste opere intelectuale nu pot fi utilizate sau exploatate sub nicio altă formă fără permisiunea prealabilă scrisă a furnizorului de servicii.
Furnizorul de servicii își rezervă toate drepturile asupra tuturor elementelor serviciului său, în special asupra numelui de domeniu www.ajandekbazis.hu, a subdomeniilor sale, a tuturor celorlalte nume de domenii rezervate de către Furnizorul de servicii, a subpaginilor sale și a spațiilor publicitare pe Internet. Este interzisă orice activitate care are ca scop scoaterea de pe listă, organizarea, arhivarea, piratarea sau decriptarea bazei de date a furnizorului de servicii, cu excepția cazului în care furnizorul de servicii acordă o permisiune specială.
Este interzisă modificarea, copierea, inserarea de date noi sau suprascrierea datelor existente prin ocolirea interfeței sau a motoarelor de căutare furnizate de furnizorul de servicii fără un acord separat sau fără a utiliza serviciul furnizat în acest scop.
Prin utilizarea Serviciului, Clientul acceptă faptul că Furnizorul de servicii poate utiliza datele încărcate de Client în cursul utilizării Serviciului în orice moment și oriunde în cadrul Politicii de confidențialitate relevante, fără nicio restricție și fără a plăti nicio taxă suplimentară.
Data de intrare în vigoare a prezentelor condiții generale: 22.11.2023