Opțiuni de transport

Există o soluție pentru orice
Livrare normală
Favorabil
19 Lei acasă 25 Lei
Vă livrăm cadoul la ușa dumneavoastră în 5-8 zile lucrătoare.
Sau la punct de colectare sau automat la un preț mai bună
Include proiectarea, producția, ambalarea și livrarea.
Packeta -19 Lei
Livrare acasă - 25 Lei
Livrare expres
Rapid
35 Lei
Vă vom pre-selecta comanda, astfel încât veți primi cadoul în termen de 1-3 zile lucrătoare.
Suntem imbatabil de rapizi.
Pentru această opțiune, trebuie să alegeți și o companie de transport, dintre care vă oferim mai multe.

Parteneri furnizori

Lucrăm cu următoarele servicii de curierat

Paketa, ExpressOne, GLS

Întotdeauna folosim cele mai bune

Schimbul și returnarea pachetului

În cazul în care bunurile sosesc deteriorate în interiorul pachetului, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți în termen de 2 zile de la primire. În toate cazurile, vă solicităm o fotografie care să arate clar daunele. În cazul în care nu doriți să efectuați reparația și prezentați un motiv valabil pentru a nu o face, vă vom rambursa prețul integral, în același mod ca și plata. Vă rugăm să vă referiți întotdeauna la numărul de comandă!

Informații de plată

În magazinul nostru web puteți alege dintre următoarele metode de plată:

Prin card de credit

În magazinul nostru web, oferim o plată cu cardul de credit în condiții de maximă siguranță cu ajutorul interfeței de plată Barion.

Prin transfer bancar

De asemenea, puteți plăti comanda prin transfer bancar, dar vă rugăm să rețineți că acest lucru poate dura ceva timp pentru procesare!

Plata la livrare

De asemenea, puteți plăti comanda la livrare, cu cardul sau numerar, în funcție de modalitatea de livrare. Taxa pentru optiune este de 10 lei. Doar cu Packeta

Paypal

Persoanele cu conturi Paypal pot plăti și din conturile lor Paypal

Reclamații

Schimbul și returnarea pachetului

Dacă aveți o plângere, nu trebuie să vă faceți griji cu noi.

Deteriorarea pachetului

În cazul în care coletul este vizibil deteriorat la primire, puteți prelua livrarea, dar nu uitați să solicitați un raport de daune!

Deteriorări interne ale bagajelor

Dacă produsul este deteriorat în interiorul ambalajului, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți în termen de 2 zile de la primire. În toate cazurile, vă solicităm o fotografie care să arate clar daunele. În cazul în care nu doriți să efectuați reparația și prezentați un motiv valabil pentru a nu o face, vă vom rambursa prețul integral, în același mod ca și plata. Vă rugăm să vă referiți întotdeauna la numărul de comandă!

Plângere privind calitatea

Dacă nu sunteți mulțumit de calitate sau dacă aveți o problemă cu produsul, vom găsi o soluție în cel mai scurt timp. Trimiteți-ne un e-mail cu problema, eroarea sau deficiența pe care o întâmpinați și vom încerca să o rezolvăm rapid. Procesul nostru de control al calității nu permite multe erori, dar dacă găsiți una, vom fi acolo pentru a o înlocui.

Frecvent
Întrebări
Mai jos este un rezumat al celor mai frecvente întrebări, la care puteți răspunde rapid aici. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți prin e-mail sau messenger!

Servicii excelente pentru clienți, un lucru de care suntem mândri.

E-mailul: cea mai populară platformă de comunicare a noastră. Vă vom răspunde cât mai curând posibil și în cel mult 12 ore.

Adresa noastră centrală de e-mail: info@ajandekbazis.hu

Mesager. Putem folosi această interfață pentru a furniza informații generale în același interval orar ca și serviciul pentru clienți.

Ne puteți contacta și prin telefon. Uneori, liniile noastre sunt foarte ocupate, dar avem mai multe linii care așteaptă apelul dumneavoastră.

Numărul nostru central: +36 1 / 445-0235

Instagram. De asemenea, ne puteți contacta aici, în timpul orelor de lucru vă vom răspunde rapid la întrebările generale.